BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

kolmapäev, 6. juuli 2011

HAMBURG VOL 2

eile ärkasin, tegin tiiru linnapeal ja siis läksin siimu kidraga tänavale. kogusin pappi ja samal ajal käisid teised kinos. Öhtul vötsin platsi tüüpidega ölut ja kuulasin ühe tüübi stoorisi, mis oli super ulme ma ütlen. Enivei hommikul oli kirve ja siimu vagun tühi ja koristatud, kuhu nad läksid ei tea , mulle ei öeldud midagi, keegi teadis öelda et kirves oli öö haiglas veetnud, sitt laks. Samas pole hullu sest hakati juba mingit paska ajama et ma peaks oma säästud, mis ma hoian hädaolukordadeks ( ala, kui haiglase peaks minema vöi x kohas olen ja ei saa edasi ega tagasi jne jne ) et ma peaks selle raha ka neile joogiks andma ... tänava elu, imegu munnnni selle kohapealt.

enivei nv tuleb ja siis amsterdam