BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

teisipäev, 19. juuli 2011

Amsterdam

Amsterdami pm. läksin rongidega, panin sujuvalt jänest. Kontroll käis 2 korda, aga kui ütlesin et pole piletit siis lasti edasi sõita, aga nii oli aind saksamaal. ( kokku oli 3 ümber istumist) Kui hollandise jõudsin siis oli veel üks ots vaja sõita ja mind pidas kinni mingi eriline munn eit kes hakkas kohe mölisema ja vinguma et pole piletit, sellist bitchi pole ma isegi eestis näinud. enivei tegi mulle trahvi, aga kuhu ta selle saadab jne ma ei tea, viskas rongist välja ja ütles hea lause, get out of MY train... hahahahaha tema rong ja ja, enivei õnneks ma kohtusin rongis ühe venemaalt pärit ja hollandis õppiva tudengiga, käisime tema pool, ta pani asjad ära võttis oma ratta ja juhatas mind teepeale kus ma saaks edasi hääletada, kuna amsterdami oli aind mingi 100 km, siis oli see lebo, amsterdami jõudsin kuskil kell 19 ( kkuna mul pole kella siis ma pole kindel. Otsisin inimesi kes võiks teada kus on sqyuatt, aga ei leidnud kedagi. Lõpus minnes west parki nägin põõsas kusemas ühte punk tagiga kutti, uurisin temalt et mis nuss n ende squattidega on, ta ütles et sitt seis, aga nad lähevad sõpradega kuskile peole et kas ma ei taha tulla, davai, saime nende sõpradega kokku, enamus olid 16-17 jne, tegime mahvi ja rääkisime, väga choolid tegelased, ja olid üllatund et ma niimodi tripin, enivei see pleis oli mingi sitaks linnast väljas, kuskil tööstus rajoonis ja me siis tegime rataste vangerdust ja ma sain sinna rattaga, pilet tehti välja ja suitsetamist sai ka, kõik olid mdma ja speedi ja extasi laksu all, noored tatid, muss oli niiiiiii haige täielik tümakas ja narko muss, suht imelik oli seal olla kui aind pilves olid. kell kuus hakkas pidu ära vajuma, ja ma hakkasin jala tagasi kõndima, kuskil pool 8 või miskit jõudsin west parki ja magama. Enamus aeg oli lihtrsalt linnas ringi käimine ja tsillimine, ostsin mahvi ka, siis oli hea tsekkida mis toimub. Aga super asi oli see et pargis käisid alati inimesed oma peredega mängisid lastega ja tegid sporti ja palli ja selline super lahe, eestis sellist asja ei näe, eestis istuvad emad pingi peal j teevad suitsu ja lapsed mängivad omaette. enivei, kuna mu jalg hakkas sitaks valutama ja liikuda väga ei saanud siis peale 3 päeva umbes proneerisin lennuki pileti ja siis bartcelonase

0 kommentaari: